vineri, 27 ianuarie 2012

In sapa de lemn....

Sursa:ziuacargo.ro
Omul care acum cateva zile era injurat pe la fiecare colt de strada, omul care, daca ar fi ajuns in Piata ar fi fost linsat de multime, omul caruia tara ii cerea sa plece a coborat, in sfarsit, in mijlocul poporului. Daca nu a reusit pana acum sa-l scoata din mizerie, macar sa-l scoata din nameti. Ocazia i-a picat ca din cer. La propriu. Ninsoarea din zilele trecute care a paralizat Romania i-a dat motiv sa ne demonstreze ca, de fapt, in ciuda a tot ceea ce se spune, el este alaturi de noi. Omul poporului, omul care coboara in mijlocul suferintelor, in mijlocul nenorocirilor, omul caruia ii pasa. Omul care pune umarul sa ne ajute...
Ninsorile abundente si frigul naprasnic din zilele trecute au ingropat in nameti sute de masini si sute de oameni. Drumurile nationale si cele doua autostrazi au fost impracticabile. Nimeni nu putea ajunge la oamenii care au fost prinsi in viscol..Dar ca sa vezi minune! Boc a ajuns! Inarmat cu o lopata!
Cat populism! Cata ipocrizie! Cel care ne-a adus la sapa de lemn vine cu lopata sa ne scoata din nameti! Dar stii ceva? Nimeni nu te mai crede! Cum poti sa-ti faci imagine pe spinarea unor nenorociti? Cum poti sa profiti de o calamitate naturala ca sa-ti faci campanie, ca sa-ti mai netezesti imaginea atat de ciufulita si tavalita prin noroaiele Pietii Universitatii? Nu ti-e, asa, putin rusine? Nu! Pentru ca zapada pentru tine a cazut ca o mana cereasca! Ai avut ocazia sa arati ca de fapt iti pasa! Dar nu-ti pasa decat de un singur lucru. Sa te reabilitezi in fata romanilor. Idioti sunt cei care te vor crede! Te-ai dus apoi sa le dai oamenilor ceai cald si sa stai de vorba cu ei. Ce le-ai spus, Bocule? Ca va fi bine? Dar oamenii nu au nevoie numai de un ceai cald. Au nevoie de strazi bune, de o infrastructura de secol 21, de autoritati care sa-si faca treaba, au nevoie de un trai mai bun, de o viata mai buna, au nevoie de respect. Crezi ca o sa-i cumperi daca te afisezi prin presa cu o lopata pe umar si un pahar de ceai cald in mana? Atat poti sa ne dai? Mai bine ai fi stat la tine, acolo, sus, si i-ai fi demis pe toti incompetentii care iar au fost luati prin surprindere de iarna. Ca in fiecare an. De la primari pana la prefecti si drumari.
Bocule, a murit un om intr-o masina ingropata in zapada. Unde ai fost atunci?? Du-te acum si ofera-i si lui un ceai cald! Du-te si stai de vorba si cu rudele lui. Du-te cu o lopata, Bocule, si sapa-i mormantul! Sa-ti fie rusine!
Crezi ca o lopata te va ajuta sa-ti repari imaginea? Eu nu cred..pentru ca sapa de lemn ne este atat de cunoscuta tuturor...

5 comentarii:

  1. Mere....cum te pot contacta? Imi lasi un mesaj pe san_quentin34@yahoo.com ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Cand o sa invatam o data ca nimic nu e ceea ce pare?
    Daca Crin si ... am un lapsus, va spun ca vor schimba ceva, este adevarat!
    Vor schimba mana care tine cutitul :(
    Am avut putini politicieni de caracter, iar daca ar mai aparea, sigur i-am impusca/taiat capul/tradat/etc ,deh istoria :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Radu, cam ai dreptate...din pacate. Mi-as fi dorit sa te contrazic...dar asa e, indiferent de cine ar veni in fruntea guvernului sau in fruntea tarii, romanii tot prost ar duce-o..din toate punctele de vedere...aceeasi marie cu alta palarie...unii spun ca avem politicienii pe care ni-i meritam..si asta e adevarat dar..eu una am observat ca nici nu am avut pe cine sa alegem sa ne conduca si am optat mereu pentru raul cel mai mic..ma rog, asa l-am considerat noi la momentul respectiv..raul cel mai mic...nu generalizez, doar unii au mers pe ideea asta. problema e ca romanul nu are cultura politica, este foarte usor manipulat, nu-si cunoaste drepturile si voteaza asa..ca sa iasa din casa, sa mai faca o plimbare. Apropo..In Franta sunt alegeri, iar acolo chiar sunt alegeri in adevaratul sens al cuvantului..nu cred ca o sa asistam la spectacole de genul furtului de voturi sau mitei ...un kil de faina pentru o stampila...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Problema, dupa parerea mea este exact "dar..eu una am observat ca nici nu am avut pe cine sa alegem sa ne conduca"
      Mereu asteptam sa vina cineva sa ne conduca si pana atunci motaim, dormim si iar motaim (motaim de la motaiala).

      Ștergere
  4. Da, Radu, asteptam sa vina cineva...ca doar n-om lua toporul in mana si ne-om conduce singuri, fiecare dupa cum il taie capul! Si asteptam, dar nu vine nici dracu! Pentru ca nu are cum sa vina nimeni iesit dintr-un popor de motaiti!

    RăspundețiȘtergere