marți, 20 decembrie 2011

Cum o sa-mi petrec eternitatea...

Azi dimineata, sculata cu noaptea-n cap, frunzarind netul langa o cafea aburinda...am dat peste un test on line. Mi-a atras atentia intrebarea..o sa ajungi in Rai? M-a bufnit rasul. Eu si raiul...dar hai sa vedem totusi, poate anul asta mi-am mai splat din pacate...Raspunsul? Evident ca nu voi ajunge in Rai si, culmea, nici in Iad. Se pare ca-s atat de pacatoasa ca nu e loc pentru mine nicaieri decat poate...intr-un bar...Deci, m-am linistit. O sa-mi petrec eternitatea ingropata in tutun si alcool, intr-o bodega cu aerisire pe la colturi. Super!!! Macar de-ar avea aia bere si fotbal la televizor....
O sa ajungi in rai?
La usa barului oare cine bate?
Vei ajunge intr-un loc inecacios, cu aerisire ok pe la colturi, cu multi prieteni veseli si stricle colorate. Barul va fi cel mai lung pe care l-ai vazut in viata ta si clovni cu fete pictate vor dansa fara obosire ca sa te distreze.

 

13 comentarii:

  1. Wow, super tare, cik o să ajung în rai, cine îi crede?
    Eu sigur nu:))

    RăspundețiȘtergere
  2. pentru ovidiu

    Ce ghinion!!! O sa te plictisesti de moarte acolo :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu e un TEST...ci doar o jucărie și sunt multe, aidoma celor de genul "Cine ai fost într-o viață anterioară"...hmm ce najpa să te trezești din somn gata moroconos :p

    RăspundețiȘtergere
  4. pentru aurash

    ce sa spun! te-ai gasit tu, filozofule sa carcotesti :)) jucarie sau nu..joaca-te si tu. sau..esti prea intelept pentru astfel de amuzamente infantile? :D

    RăspundețiȘtergere
  5. "Esti un suflet asa de senin incat Nirvana este pregatita sa te primeasca. Nu va fi mare diferenta fata de ceea ce se intampla acum. Doar ca vei fi numai cu oameni relaxati, asemeni tie, ca si cum ai pleca intr-o indelungata vacanta."
    Stiam eu!V-am batut,pigmeilor!:-)))De unde iau premiul?

    RăspundețiȘtergere
  6. Vacantaaaaa!!!Ce-mi place mie pe plaja la Nirvana!=))E ca va ofticati?:P

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu, nu mă mai joc...mă duc, tare !
    Craciun Fericit Pădureațo! ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Craciun fericit,Lulu!:-)
    http://www.noradsanta.org/en/

    RăspundețiȘtergere
  9. Deci ar cam fi cazul să mă pun pe păcătuit dacă nu vreau să îmi petrec eternitatea plictisindu-mă, nu?

    RăspundețiȘtergere
  10. Un an nou fericit si voua carcotasilor! Nici de sarbatori nu va potoliti..tot dati din gura..tacataca..tacataca...:))

    RăspundețiȘtergere
  11. Auzi la ea, să ne potolim tocmai acum, când nebunia este la ea acasa?
    La mulți ani Lulu!

    RăspundețiȘtergere
  12. La multi ani ovidiu! :) sa ai un an ne"bun"!!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Mulțumesc la fel Laura! nebunie maxima anul ce urmează, multe bloage și nici un pic de plictiseala îti doresc!

    RăspundețiȘtergere