marți, 18 mai 2010

Trai-v-ar caii!


Inainte de a se deschide portile..era ora 2 jumate..poate chiar trei si lumea deja se imbulzise in spatele "gratarelor". majoritatea provinciali, care au ajuns in Bucuresti cu trenul de dimineata si care, neavand unde sa se duca, s-au postat in piata. Unii dintre ei nu s-au miscat ore in sir de langa gard. Voiau sa se asigure ca nu le va lua nimeni locul si ca vor pasi primii pe cimentul fagaduintei din piata constitutiei.

Inainte de concert s-a emis un comunicat de presa care apoi a fost dat pe toate posturile teve. Rockarimea era atentionata, pe un ton grav, ca: nu e voie cu umbrele, nu e voie cu aparate de fotografiat, nu e voie cu sticle si bidoane, ca vor fi trei filtre iar publicul va fi supus unor controale drastice si perchezitii. Haoleu!!! Perchezitii ai spus?????? Speram din tot sufletul sa fiu pipaita de o femeie. A fost unul din putinele momente in care chiar mi-am dorit asta.

Organizarea, din punctul de vedere al securitatii, a fost o bataie de joc nationala.Si nu spun asta doar pentru ca as fi vrut sa fiu pipaita....
Trei filtre zici?? Acele filtre erau, de fapt, doar doua ..da, doua randuri de garduri si un perimetru prin care se intra in sir indian..Buun..la patru fara zece se inlatura gardurile, iar multimea navaleste in strigate si urlete de lupta ca la rascoala de la bobalna...si vine, vine, calca totul in picioare...


 Si iata ca trecu si Lulu de primul asa zis filtru, fara sa fie controlata nicaieri, fara s-o bage nimeni in seama. Mi-au rupt biletul intr-un colt si m-au lasat sa trec..A! mint! mi-au luat la un moment dat si sticla de suc pe care oricum voiam s-o las acolo, asa ca am tinut-o la vedere. Dar oricum, nu erau prea convinsi daca s-o ia sau nu. intr-un final, s-au hotarat...Trec de gard, trec si de jandarm cu sucul fluturand prin fata lui si ala nimic.  Fac cativa pasi in fata, si aud deodata cum striga la mine: alooo..sucuuu! aha. Abia acum te-ai prins! I-au trebuit cateva momente bune sa proceseze imaginea...parca se trezise din somn...nnnnggg..nggg....M-am intors, i-am dat sucu si m-am indreptat spre filtrul al doilea unde banuiam ca ma asteapta pipaiala. Ti-ai gasit! s-a trecut ca prin branza...nu m-a intrebat nimeni de sanatate...sa caute, sa vada daca am asupra mea vreun pistol, poate vreo grenada...ce sa mai vorbesc despre aparat foto sau umbrela...puteam sa intru acolo cu tunul dupa mine ca nu ma observa nimeni...buuun...acum, filtrul al treilea...se intra printr-un ...cum sa-i zic? ...un perimetru ingust, parca eram vite la taiere...bine, asa se intampla cam la orice cantare dar tot ca vitele mi s-a parut ca suntem tratati...unul cate unul..unul cate unul...la capat..ai ghicit! Ne astepta suava Luminita. O pustoaica de vreo 18 ani care lua biletele si le scana. Apoi "Avansati in fata, va rog! Avansati in fata!!!" ne mana ca pe aceleasi animale cu coarne un alt jandarm caruia, dupa cate mi-am dat eu seama, nu prea ii placuse scoala..

Asta a fost marele control...acele masuri de siguranta si securiate pe care le-au luat jandarmii...Trai-v-ar caii!!! S-ar fi putut trece de filtrele lu peste cu sticle molotov indesate in haine, cu pistoale ascunse in buzunare, cu pusti bagate pe cracii pantalonilor...nu mai spun ca toti cei care aveau aparate foto au fost lasati sa intre fara discutii...halal masuri de securitate!




Da....stau acum si ma gandesc cum as fi putut eu sa-i impusc pe scena pe aia de la eisidisi...wow! as fi ajuns vedeta...ca si Chapman de l-a impuscat pe John Lennon...de intrat, am intrat fara probleme...as fi scos apoi puscociu varat pe un crac al pantalonului..ce vrei domle..sunt beteaga!! ce? ai ceva impotriva oamenilor cu handicap???? si apoi, bum!

As fi inceput cu Luminita, apoi cu jandarmul ala fara scoala, apoi as fi impuscat pe rand toate vedetele pe care le-am zarit in public, cu  marinela nitu in frunte...iar apoi as fi ciuruit-o pe asta


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu