luni, 31 mai 2010

MURITI!!!

Ma gandeam azi la faza pe care am observat-o cand m-am dus la mitingul de la cotroceni, ala care s-a organizat cu o zi inaintea celui din piata victoriei... pana sa ajung acolo, am trecut pe langa palat. si, cum mergeam eu asa, tropa tropa, vad intr-adevar o multime. nu de oameni, ci o multime de pici. imi spun aoleu...te pomenesti ca protesteaza si astia micii...ma gandesc oare ce-or vrea... lapte, pampersi de schimb la scoala???..  ma apropii..offfff pe astia nu pot sa-i trag in poze... ma gandeam deja sa traversez si sa-i prind de departe...pana cand imi pica fisa...copiii, doi cate doi, unul in spatele celuilalt, flancati de trei invatatoare, asteptau nerabdatori sa viziteze muzeul ma!!!! incredibil!!! pe baselu il durea fix la basca, el isi vedea de program..ma rog...indirect. palatul era bombardat cu strigate si huiduieli pe de-o parte, iar dincolo, pe de alta parte, acelasi palat isi astepta vizitatorii....fiecare cu ce-l doare pana la urma...aia voiau bani de pensii, astia voiau sa intre odata, ca-i dureau picioarele. ma intreb ce le-o fi povestit ghidul....

nenea, nenea, da ce se aude?
aaa..niste oameni..
nenea, nenea da de ce tipa?
aaaa..vor si ei la muzeu!!!

..........................................


da..azi mi-am pierdut ceva timp citind tot soiul de postari si bloage....si ce crezi ca gasesc???? nici nu stiam daca sa rad sau sa ma apuce (din nou) nervii...pana la urma m-am gandit ca n-are rost sa-mi stric ziua, asa ca voi scrie doar...am gasit un site (ulterior am gasit o mie de siteuri) care iti dau sute de modele de statusuri (pe care, ai ghicit, sa ti le atarni la messenger)...pai ba romanilor prosti care sunteti voi! ma refer la retarzii care inghit o asa idee..culmea, ei cred ca e geniala. adica voi astia, sunteti chiar atat de idioti? vreti un status dar nu stiti ce sa spuneti??? cum e posibil, ma, ca cineva sa copieze frazele alora, filosofico-intelectuale, si sa le posteze la status???? iata ce ne propun genialii, care chiar sunt geniali pentru ca s-au gandit la existenta idiotilor si traiesc bine mersi din prostia lor.

"Nu sunt singur în ploaie şi vânt. Am cei mai buni prieteni de pe pământ… ... Dacă aduni toată viaţa bani de frica sărăciei, ai ajuns deja sclavul ei! ... Fiecare om mare a învăţat mai întâi că trebuie să asculte ... Cine sapă groapa altuia se numeşte gropar ! Decât sărac şi bolnav, mai bine bogat şi sănătos ! ..." bah, astia care-o  luati mura-n gura ....MURITI!!!!!


Ei? ce zici? nu-i asa ca te-au inspirat? cum? nuuu??? vaai!!!!
Ma..stii ce-i dureros? ca siteurile alea traiesc din publicitate. Iar publicitatea a venit pentru ca au trafic. Iar traficul este facut de retarzii care...ai ghicit! chiar sunt interesati si folosesc la greu statusurile respective. hmmm..isi spune prostul azi in gand...simt nevoia sa-mi schimb statusul...sa ma dau mare cu altceva..sa zica lumea ca-s destept, ce pana mea!! m-am saturat de el..next!! dar cu ce idee sa-l inlocuiesc? ca pe mine nu ma duce capul sa scriu ceva personal, ceva al meu ma..mestecat si gandit de mine...ia sa dau eu o raita pe net ca sunt unii care mi le dau de-a gata...ia sa vedem ce gasim....deci, azi is vesel! sa cautam statusuri de veselie..

io zic ca te-ai nascut tampit, asa ca iti propun sa cauti fraze despre tampiti...vezi ca geme netul de astfel de idei asa pentru prosti ca tine...sunt impartite pe categorii, ca sa le-ntelegi mai bine... (m-am documentat). sunt pentru mess, pentru haifaiv, ooooo..am gasit statusuri de agatat ...bah..retardule, nici sa agati o femeie nu stii ma? mi se face greata! bleah!!! e, daca nu si nu, atunci stai linistit, mai ai o sansa. ce sa-si mai strivesasca el neuronul si asa tumefiat! exista statusuri pentru agatat blonde, brunete, roscate..ai de unde alege. dar vezi, macar da-i copy paste, nu-l transcrie de unul singur pentru ca s-ar putea sa te impiedici in limba romana...

(apropo: frazele astea pe care le vad uneori la statusuri imi strica iremediabil ziua...sa presupunem ca ai ajuns la job, ai deschis messul si hai sa pui si tu un status..ca sa stie lumea ce si cum ....cacat! singurele statusuri pe care le accept sunt linkurile care te trimit spre youtube...in rest, pastrati-va pentru voi ideile geniale copiate sau nu, bicoz  i don't give a shit!!!!! paranteza. am pus acum vreo cateva saptamani un status cum ca am primit un arici. asta pentru ca voiam sa anunt pe cineva in mod special si-mi era al dracului de lene sa deschid fereastra. punct. 


cum dracu, ma, sa fii in pana de idei pentru status?? pai, la dracu, (aici a fost de fapt o injuratura romaneasca autentica) daca esti in pana de idei, inseamna ca nu ai nimic de spus!!! si daca nu ai nimic de spus, de ce naiba te chinui sa spui ceva???? 
dimineata, cand ajung la munca si deschid messul ma ia cu ameteala...fiecare individ imi transmite ca face sau simte ceva...ba, unu nu exista care sa taca dracului din gura aia! bun, imi zic, si daca tot vrei sa comunici ceva, asa, ca sa vada pot boborul ce suflet simtitor ai...spune si tu ceva inteligent...dar tu nu si nu...te incapatanezi sa-mi strici bunaciune de zi cu aberatii de puber emo!!! 
vino mama sa ma vezi cum lucrez la spatii verzi....deci, ma seaca!! cred ca voi sterge personajul din lista, desi nu am sters pe nimeni in viata mea...o sa incep cu ala....

natarailor!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu