vineri, 14 mai 2010

Fuck off!!



ttp://www.youtube.com/watch?v=N4E4dHHdAUs

Te-ai gandit vreodata de ce  PROSTIA rimeaza atat de bine cu ROMANIA?


Am facut sport azi...miscare cat pentru o luna de acum incolo...nu ma stiam asa de sportiva..dar nici nu stii ce bestie zace in mine cand nu am incotro...
Trebuia sa ies cumva din scara blocului..nu? am evaluat instant situatia, am analizat posibilitatile si am luat in calcul mai multe variante: mers pe burta, taras pe coate, mersul piticului, incalecat peste obstacol sau..luat avant si sarit ca la atletism in proba de 400 metri garduri. ma intreb cum s-or descurca babele din bloc, alea care de obicei fac sport ridicand doar bastonul pe scari...

E aproape ora patru dupa amiaza si ADP-ul nici nu s-a sinchisit sa vina sa ia copacul cazut in fata blocului. Sincera sa fiu, nici nu stiu daca a sunat cineva sa-i anunte...Asta s-a intamplat, ai ghicit, in urma furtunii de aseara. stii ce-i fani? imi vine sa lesin de ras!!!! asta primavara, cand au venit sa masacreze copacii de pe langa bloc, toti vecinii au sarit in sus ca arsi...vai..spatiul verde..noi suntem eco!!!!!...babele jeleau si blestemau, barbatii se umflau in coaie c-or sa faca si-or sa dreaga, amenintau cu pumnul si picioarele, femeile isterice urlau ca se arunca de la balcon.... mai aveau putin si sunau la green peace sa vina aia sa se dezbrace in curu gol in semn de protest..pai normal!!! unde dracu mai asezati voi gratarele daca nu mai sunt pomi in curte? Fie ei si uscati si gaunosi..important este sa va simtiti ca la padure...na acum! cu putin ghinion, copacul asta putea sa cada in partea cealalta, adica direct pe capota masinilor parcate langa gard...


Ce vreme odioasa a fost aseara!!! voiam sa cobor sa-mi mut cascarabetul, dar cum dracu sa ies pe vijelia aia? ca ma lua si pe mine pe sus! in plus, ma mai trezeam dracu si cu vreun borcan cu muraturi in cap sau cu vreun ghiveci cazut de pe pervazul gospodinelor de la bloc...apoi, ma pocneste un gand si mai sumbru...cum naiba rezista pe vijelionul asta cuiburile pasarilor din teiul de vis-a-vis? fuck! saracii pui...au trait cutremurul vietii lor...nu stiu cat a avut pe richter, dar pe mercalli a urcat sus al naibii!!!

Stai ca nu s-a terminat. S-a anuntat cod galben in aproape toata tara...pana si vremea ne uraste...imi amintesc o faza ....ce spuneau bunicii mei de la tara...in fiecare vara, seceta, da seceta nene...nici fantanile nu mai aveau apa...dar numai la ei in sat. in rest, ploua normal. la ei, nici un strop. au iesit popii in camp sa faca incantatii... s-au pus pe batut matanii, taranii au facut colive si colaci, putin mai era si dadeau ca boii foc la camp cu lumanari aprinse in miez de zi....degeaba..mai aveau putin si, de disperare, ar fi inceput sa aduca si jertfe umane...tot n-a plouat. dar romanul gaseste un motiv in toate: de-ai dracu ce sunt, de aia nu ploua!!! Crapa fierea-n ei de rautate, ca pana si dumnezeu s-a intors scarbit cu spatele...ehe...aici, la bucuresti, capitala tuturor jegurilor umane, ploua tata! da ploua, nu glumeste!!! de fapt, gresesc. daca ar fi fost numai ploaie, ar mai fi curatat naibii strazile alea imputite. dar a fost furtuna. mare scofala! cativa copacei cazuri, niscai balti pe jos...niste canale care au dat pe dinafara...cateva gropite acolo revarsate si alea...o nimica toata! lasa ca asa se intampla cu circuitul apei in natura...se evapora ea, da-o dreacu!!!!
noi sa fim sanatosi si sa spargem si maine seminte la colt de strada...


2 comentarii:

  1. E de rasul curcilor ce se intampla. Oricum, pe seama asta, tu ai facut un articol foarte funi :)) Mi-a placut si m-a amuzat pentru toata ziua.Oricum, se vedea clar cum copacul ala nu mai avea mult, era putred de la radacina.

    RăspundețiȘtergere
  2. pentru iulia:
    fac si io haz de necaz...desi..cand l-am vazut prima oara si..dupa ce l-am sarit de nu stiu cate ori pe ziua aia..numai funny nu eram :)

    RăspundețiȘtergere