miercuri, 17 martie 2010

Bah, ti s-a-ntarit?

Bah, ti s-a intarit?
Nu mah, inca nu mi s-a-ntarit.
Acu ti s-a-ntarit mah?
Parca, parca.. incepe sa mi se-ntareasca...
Iar pe ecranul teveului apare o tipa care se vrea a fi sexy, dar nu e decat o tarfa naspa si puturoasa, o ieftinatura de om.. imbracata in rosu strident...apoi...din off: Glet..se-ntareste greu pentru ca tu sa poti lucra usor....sau cu spor..dracu mai stie...

E cea mai retarda reclama pe care am vazut-o vreodata....bai si cand te gandesti ca unii platesc bani grei pentru ineptii de genul asta...si-o merita din plin ca-s la fel de inepti ca si imecilii aia de nasc stupizenii pe banda rulanta...cica le zice publicisti...si cand te mai gandesti ca altii gusta glume ieftine si vulgare, insipide, incolore, inodore, fara must, fara sare si piper, goale de continut, cretine, pentru cretinii care le accepta...Mi-e greatza..imi vine sa vomit...prajiturica prajituricilor..o alta reclama facuta de fapt propriei lor prostii si incompetente..

bun. acum s-o luam logic. Reclamele sunt gandite pentru un anumit target. Pentru un anumit public. Daca publicul respectiv, caruia i se adreseaza reclama, spotul publicitar, este retard, atunci mesajul trebuie conceput in asa fel incat sa fie digerat de retarzi.
Deci uite ca totusi, luand-o logic, cum spuneam, publicistii saracii de ei sunt platiti nu ca sa nasca idei geniale ci ca sa se chinuie sa scoate idiotenii. Bine, unii nu se chinuie deloc dar..asa merg lucrurile in tara asta de rahat...oamenii inteligenti sunt anulati din start si recompensati daca si numai daca devin si ei la fel de retardati...Caci, cu cat idiotenia e mai mare, cu cat ideea este mai cretinoida, cu atat le creste si salariul, cu atat sunt mai bine vazuti si apreciati....Ok. Sunt de acord cu asta. Dar cum dracu se face ca nu vad o reclama si pentru oameni inteligenti? sau vad mult prea putine....vreau sa vad sclipirea aia de geniu, zvacul, substratul, chiar emotia....

deci, cum spuneam mi-e sila. mi-e sila de prostii din jurul meu, mi-e sila de mizeria omeneasca din jurul meu...mi-e sila de masturbarea aia trista si deplorabila pe care o fac in public toti frustratii, de baltoaca puturoasa din care se adapa o natie intreaga de imbecili, de oameni mici, care nu-si mai doresc nimic sau se multumesc cu putinul pe care il au...niste nimicuri umblatoare, niste fantome, niste muribunzi fara suflet...suntem un popor de mitocani, de oameni cu suflet lepros si mancat de viermi...cu burtile lor rasfrante peste nadragii gauriti, care beau bere si sparg seminte toata viata in fata blocului, care ragaie zgomotos si se scarpina-n kur a paguba, care-s tari in gura si-n pumni, care fac umbra degeaba pamantului...si nu ba, nu, nu m-am dus la vot. si nici n-o sa ma duc...suntem un popor de mitocani, o slehta de animale, cum bine zicea un amic, animale scarboase care mananca din propriul rahat dar stau cu coada pe sus.
Basescu este intruchiparea poporului roman mitocan. Mno..fac ce fac si iar o dau pe politica...E vulgar, face glume de mahala si cica este charismatic. Conduce baut la volan, da cu pumnu-n copii si cica este charismatic. Ne meritam soarta. Noi l-am votat pentru ca ne reprezenta ca natiune. Ne regaseam in firea lui magareasca, de smecher de printre blocuri. De aia l-am votat. Ca era tare-n gura si acum vedem ca e tare si-n pumn...Noi l-am ales pentru ca imaginea lui o reflecta pe a noastra de fapt...niste catze ieftine, mhalagii spurcati de ferentari, viermi, nu oameni..Si animalul asta raios sa ne reprezinte pe noi in lume mah???? Ne facem singuri de ras. Mi-e scarba pana la voma. A ajuns sa ne conduca un marinar mah...
Pentru ca noi am ales asta...
Ies la iveala numai nonvalorile, numai oamenii de nimic, numai analfabetii si retardatii....
Da bah, mi s-a-ntarit in sfarsit...si acum ce ne facem? stam si ne belim ochii ca boii la ea..si ne-o frecam a paguba....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu