duminică, 15 noiembrie 2009

Traiesc in tara lui dracu si-mi place!

Da ma, am trait s-o aud si pe asta....traim in tara lu dracu....adica in iad sau unde? nu de alta da-mi place la nebunie!! pe bune...in rai m-as plictisi ingrozitor..adica, sa stau asa in nestiire, pe un norisor, imbracata intr-o rokie inchisa la toti nasturii...iar sf petru sa-mi cante la mandolina..hmm..nu-i de mine...aici, unde as primi totul pe tava, fara sa misc un deget, unde lucrurile si faptele sunt mereu bune, frumoase...angelice...unde nu ai ce face pentru ca nu mai este nimic de facut, unde perfectiunea este atat de perfecta incat nu te mai impresioneaza cu nimic absolut nimic... unde frumusetea este peste tot devenind banala, neapreciata din simplul fapt ca exista oricum...Neahh! Prefer tara lui Dracu. Mai bine aici, in fundul pamantului. Si nici nu frige prea tare...frige cat sa-mi placa, cat sa-mi incalzeasca sufletul. aici, jos, daca vrei sa urli, urli, aici daca vrei sa lupti, nu te impiedica nimeni, cand castigi ceva simti intr-adevar ca ai castigat prin propriile forte, nu ti se da nimic de-a gata..aici, daca nu ai chef intr-o zi, nu-ti faci patul, daca ai chef in alta zi bei si la 9 dimineata..mi-a zis mie un alt drac ca cica o gura de alcool este mana cereasca pe stomacul gol..si aici poti face cate cacofonii vrei aici, in tara lu dracu, nu prea sunt reguli iar daca sunt cui ii pasa? doar au fost facute sa fie incalcate, nu? aici, jos, barbatii sunt frumosi si tineri, nu ca aia de sus, batrani si senili, femeile au personalitate, aici nu sunt campii inflorite si fluturasi colorati, aici e munte, piatra seaca, nu curge lapte si miere, aici iti castigi locul. da ma, si in iad iti castigi locul. Nu intra bai oricine. E selectie dura. Cine nu corespunde, valea in Rai! Sa fiti pedepsiti pentru totdeauna si obligati sa ascultati mandolina. Aici, jos, e forfota, aglomeratie ca la mare, pe strada Diagon din vama, aici poti sa te imbraci cum vrei, si fara nasturi la bluza daca-ti place, aici mananci pe unde apuci iar o gura de aer proaspat face cat o mie de alte guri de rai...acolo sus nu ai voie sa faci nimic...eu vreau sa le fac pe toate. nu vreau sa traiesc intr-o fericire tampa, idioata, langa oameni senili si dereglati, asexuati...vreau sa traiesc printre salbatici, sa ating cele mai obscure sentimente umane, sa stiu ce inseamna durerea pentru a putea aprecia o clipa de liniste..sa ma bucur si sa plang de fericire atunci cand vad un colt de cer..hehe..in tara lui Dracu posibilitatile sunt nesfarsite. aici te descoperi pe tine insuti cu adevarat, aici vezi de ce esti capabil, nimeni nu sta sa-ti planga de mila, in cel mai fericit caz iti da un sut in fund sa te ridici, aici mocirla inseamna cunoastere, aici nu dormi noptile, aici gandesti, te zbati, te lupti, mai si pierzi din cand in cand, dar nimeni nu te va arata cu degetul pentru asta..nu e rusinos sa pierzi o batalie, e de respectat chestia asta din simplul motiv ca te-ai aruncat in ea..curajul, nebunia, speranta..pentru ca si in iad exista speranta. Deci, nu-l voi vota pe Becali, desi imi propusesem asta, asa, de fan..ca oricum nu dau doi bani pe raiul lor mincinos si stupid de fericit...Imi ramane vadim, dar mi-e teama ca ala ma va impusca apoi pe stadion pentru ca am fost la mare si m-am bronzat prea tare. si voi ajunge in Rai. Eu cred ca doamne doamne nu e prost. Da fiecaruia dupa puterile fiecaruia, incercand sa-i multumeasca pe toti. Pai, imagineaza-ti un om care ajunge in rai dar se plictiseste de moarte, ar vrea sa se sinucida dar nici macar asta nu mai are cum s-o faca...pai ala isi pierde mintile ma...Iti dai seama ca doamne doamne il trimite unde ii este locul, in iad, ca sa aiba si ala ceva activitate. Un idiot o sa fie tinut in rai, evident, ca ala oricum e idiot. Nu ar supravietui jos, in fundul pamantului. Copiii ajung in rai. Clar. ca, daca nu, astia din iad ar trebui sa dea filme sexy numai dupa 12 noaptea, ar trebui sa nu mai vanda alcool pe langa scoli, ar trebui sa se abtina din injuraturi si nu ar mai putea umbla goi pe strazi. ca aici in iad unii mai umbla si asa. asa cum nu o fac aia din rai, care se duc la mare, pe plaja, imbracati pana-n gat. bai, imi scormoneste cineva la usa. asta e nasol. sper ca nu-mi intra nimeni in casa...se aud niste racaieli dubioase..sper ca nu au venit astia sa ma ia. Bai stii cum e treaba cu iadu si raiu? cand muncesc un an intreg pe rupte, imi doresc un concediu, sa ma relaxez, sa nu mai stiu de absolut nimic, sa nu ma mai bazaie nimeni cu telefoanele, cu problemele lor de rahat...cand intru in concediu, dupa trei zile mor de plictiseala. nu ca nu as avea ce face dar...bai, chiar imi umbla cineva la usa...intotdeauna mi-a fost frica sa ma uit pe vizor ca daca baga hotul o surubelnita pe gaurica aia mica si-mi intra in ochi??? brrrr..nu vreau sa ma gandesc...dar pentru ca nu te mai agiti. eu asa patesc. nu mai am de mestecat nimic, nu mai sunt probleme care trebuie rezolvate, nu mai e stres...vreau sa fiu din nou stresata..sa stiu ca am ceva de rezolvat...cineva imi spunea ca atunci cand nu am nici o problema, de plictiseala incep sa mi le fabric..probabil...cine mai ramane? geoana..doamne fereste. ala e constantinescu doi. oprescu. nu. ala este jumatate becali, jumatate basescu. crin antonescu. e prea moale. bine, nu e vulgar ca ceilalti si asta e ok dar...nu se impune. hai ca iar am dat-o pe politica. ca ce dracu, doar ma pricep. toata lumea se pricepe la fotbal, politica si femei. si io ma pricep la femei. nu ai zice, nu? si na, ca tocmai ce mi-am facut curatenie in lista de prieteni. sa vezi ce injuraturi o sa-mi iau. sau poate nu. asa mi s-a pus pata. fara suparare, da? ca n-a fost nimic personal...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu