duminică, 15 noiembrie 2009

Ascult manele

De cand am ajuns acasa, asta inseamna cam de acumo ora, din apartamentul vecinului, apartament care este lipit de al meu (din nefericire) urla manele..manele..acum se jeleste o tipa pentru..daca nu ma insel ..pentru a cincea oara!!!! doamne..cum e sa asculti o manea de 5 ori consecutiv si tot sa nu te saturi? sa nu-ti vina sa urli, sa arunci cu obiecte prin casa, sa te dai cu capul de pereti???? acum suna interfonul..la ora asta nu astept pe nimeni, deci nu ma voi deranja sa raspund...mereu se intampla ca vreun vecin uituc sa-si lase cheile acasa sau cartela de acces si sa sune la mine .de parca as fi portarul blocului uite, in seara asta nu voi mai deschide nimanui usa...in seara asta sunt blestemata sa ascult manele..ma gandeam sa dau si eu drumul la muzica la maximum, sa gasesc niste piese rock..am o gramada doar...si sa incerc sa acopar lalaielile din apartamentul vecin am avut o zi mizerabila..am plecat mai devreme gandindu-ma ca acasa, intre patru pereti, ma voi mai linisti si ma voi relaxa...si uite, acum ascult manele!!! cel mai rau este insa in week-end cand ies vecinii mei dragi (aceeasi vecini) in fata blocului la gratar. pe langa faptul ca imput tot cartierul cu miros de mici, mai dau drumul si la casetofoanele din masini...cata harmalaie..ce petreceri incing..se aud pana la mine , la etajul patru, hohote de ras, cateodata injuraturi...urlete..depinde de cat de mult au luat la bord traiesc in mahala. asta e adevarul chiar daca nu-l recunosc in fata nimanui. traiesc printre tarani care au venit in bucuresti si se dau oraseni, traiesc printre tigani care-si parcheaza masinile de lux pe unde apuca dar care au chilotii rupti in cur ... traiesc printre oameni sobolani, care zgarie cu botul si ghearele tot ce mai ramasese frumos in lumea mea, care incearca sa ma invadeze, sa-mi distruga si bruma de liniste si bucurie care mi-a mai ramas... acum vecinii asculta muzica lautareasca...am invatat sa deosebesc genurile..mare lucru...unii ar spune ca e rusine sa confunzi o manea cu muzica lautareasca...uite , acum am invatat si eu cum sta treaba...doamne , chiar am avut o zi mizerabila..si continua la fel.. as face o baie fierbinte si relaxanta...m-as imbuiba cu ciocolata..m-as uita la un film ...as vorbi cu cineva necunoscut pe net....as...dar , din toate astea nu mi-a ramas decat sa ascult manele... cateodata insa sunt geloasa pe cei care sunt fericiti cu putinul pe care il au..care nu-si doresc mai mult, care se multumesc cu ce au..in esenta lor sunt cei mai fericiti..nu-i bantuie ganduri negre si nici orgolii, traiesc clipa, de pe-o zi pe alta si se bucura din orice..cred ca sunt fericiti..nu se streseaza, nu-si doresc , nu au vise..ei isi iau viata asa cum e ea..asa cum le-a dat-o dumnezeu..buna, rea...ei sunt impacati...sunt linistiti, fericiti cu ce au..se bucura la o manea, se multumesc cu o coaja de paine as mai scrie inca 100 de pagini si tot nu as termina..mi-e lehamite de ei, de mine, de lumea in care sunt obligata sa traiesc dar cel mai groaza e ca nu am cum sa ma rup de aici, dintre ei... mi s-a terminat berea...dar mai am cateva doze in frigider...nu-i problema.... am observat de multa vreme ca e din ce in ce mai greu sa gasesc un om, o persoana care sa fie ca mine, sa gandeasca la fel ca mine, cu care sa ma inteleg...sa nu fie nevoie sa-i explic nimic..sa inteleaga din prima ce vreau sa spun...oare eu sunt de vina??? oare eu cer prea mult?? cineva care sa nu asculte manele decat de amuzament (eventual) cineva care sa lupte pentru un ideal, care sa aiba un scop in viata, un scop bine definit...dar intalnesc numai animale batute de soarta care parca sunt niste catari care trag zi de zi la caruta pana cad si mor...asta e viata lor...si mi-e mila, mi mi-e scarba..si...cred ca trebuie sa inchei palavrageala pentru ca......pentru ca...vecinii mei au inchis casetofonul si nu se mai aud manele!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu